Cvičte zdarma v Daily Fitness už od 16. 5.

Vybrané skupinové lekce v Daily Fitness ZDARMA pro členy věrnostního programu Metropole Zličín každý čtvrtek. 

Začínáme už 16.5.!

Co musím udělat:
1. Být členem věrnostního programu Metropole Zličín. Jednoduchá registrace zde: https://www.metropole.cz/registration.
2. Vybrat si vhodné cvičení, které chci navštívit, a přihlásit se zde: http://cvicimevmetropoli.cz/.
3. Přijít na hodinu a užívat si cvičení s profesionálními trenéry.
 
Registrace se uzavírají každou středu ve 13.00.

Rozvrh cvičení

16. 5. 17:00
Spinning
Jde o nejúčinnější a vysoce motivující kardiovaskulární cvičení posledního desetiletí. Lekce probíhají na speciálních kolech – spinner®. Každý jezdec si volí zátěž, která mu vyhovuje. Tempo určuje rytmický hudební doprovod. Vše probíhá pod vedením zkušených lektorů. Cvičení je vhodné jak pro muž, tak pro ženy.

Soňa Grunová
Soňa je výborný motivátor, který vás provede všemi nástrahami Spinningu, včetně nastavení kola, správného tempa a techniky jízdy na stacionárním kole.


16. 5. 17:00
Problémové partie
Pokud hledáte cvičení, kde budete cíleně posilovat Vaše problematické partie, tak jste ho právě našli. Vaše boky, stehna a hýždě budou pevnější a Vaše břicho bude úžasně ploché. Cvičení je primárně určeno pro ženy, ale i pánové dostanou pěkně zabrat.

Nikola Rozehnalová
Nikola patří mezi naše nezkušenější instruktorky. Zaměřuje se především na posilovací lekce a lekce Pilates. Její hodiny jsou vždy plné spokojených klientů


23. 5. 10:00
Jóga pro ženy a maminky
Jóga je vhodné cvičení úplně pro každého. Ideálně navozuje harmonii těla a duše. Díky józe se celý organismus uvolní a doplní tolik potřebnou životní energii. Toto cvičení jsme postavili i pro maminky s dětmi. Rádi se o vaše dítka během cvičení postaráme, a ještě si odnesou od nás malý dárek.

Renata Růžičková
Renata je instruktorka se širokým záběrem specializací. Kromě klasických posilovacích lekcí, se zaměřuje na lekce Power yogy, ale dokáže si poradit i se cvičením v posilovně.


23. 5. 17:00
Cross gym
Skupinový trénink, která má za cíl komplexní zvyšování svalové síly a kondice. Součástí tréninku jsou cviky vycházející ze základních sportovních disciplín jako je atletika, gymnastika, vzírání, překonávání překážek atd. Je určena pro všechny, kteří se chtějí naučit základním dovednostem a chtějí, aby jejich tělo fungovalo jako namazaný stroj. Všechny naučené věci můžete využít při překážkových závodech typu Spartan Race, Gladiator Race atd.

Marian Pásztor
Marian Pázstor pracuje jako osobní trenér, takž si dokáže poradit se cvičením s vlastní vahou těla, tak s činkami, tak se cvičením typu Cross Gym, který v sobě spojuje všechny možné sportovní disciplíny.
Rezervovat


30. 5. 17:00
Kick box
Kickbox, jeden z nejdrsnějších a nejnáročnějších bojových sportů, který osloví téměř každého.  Kickbox je komplexní bojový sport, který zatěžuje celé tělo a podporuje rozvoj obratnosti, rychlosti, koordinace a síly v celé kráse jeho provedení. Vyzkoušejte naše skupinové lekce nebo osobní trénink s našimi trenéry. Šampióni vyrůstají v pokoře tvrdého tréninku a v ringu vítězí svojí silou a úctou k soupeři.

Vadimír Idranyi
Vlado je jedním z neúspěšnějších Československých Kick boxerů. Vybojoval více ne 400 amatérských zápasů a 111 profesionálních zápasů. Kromě toho připravil spoustu úspěšných boxerů a kick boxerů. Patří mezi velmi úspěšné trenéry, kteří vás zasvětí do tajů bojových sportů.


30. 5. 17:00
Pilates
Pilates je cvičeni, které se snaží harmonizovat práci všech svalů, které jsou tak pružnější a silnější. Cvičení kompenzuje přetížené svaly, klouby a šlachy, tak aby nás tělo nebolelo a my se cílili fit. Jedná se o cvičení pomalejšího typu, vhodné jak pro ženy, tak i muže.

Lenka Doubravová
Lenka se specializuje na styl Pilates velice dlouho. Díky těmto zkušenostem vám pomůže najít rovnováhu všech svalových skupin, tak aby pracovaly jako dobře namazaný stroj. Při svém cvičení využívá celou řadu pomůcek, tak aby bylo cvičení efektivní a zábavné.

 

Rezervace ma http://cvicimevmetropoli.cz/