METROPOLE ZLIČÍN

Metropole Zličín se nachází na západním okraji Prahy a patří mezi největší a nejoblíbenější nákupní a zábavní centrum. Ročně ho navštíví přes 7 milionů lidí. Záměrem developera bylo vybudovat první centrum „druhé generace“ v České republice, tedy nákupní centrum, ve kterém není hypermarket stěžejním nájemcem. V řijnu 2002 byla otevřena první část centra, kterou tvořily zejména módní značky a dále Electro World, Food Court a multikino. Tuto část měl v blízké době doplnit velký obchodní dům s nábytkem.

V roce 2004 zakoupila Metropoli společnost Commerz Real Investmentgesellschaft mbH a v tomto roce byla otevřena i druhá fáze centra. V této druhé fázi byly doplněny chybějící služby a nabídka prodeje potravin ve středně velkém hypermarketu. Centrum se ale stále profiluje jako místo módy a zábavy, kde je prodej potravin spíše doplňkový. V letech 2014–2015 proběhla rozsáhlá modernizace centra, jejímž cílem bylo vytvořit pro návštěvníky maximálně příjemné a komfortní prostředí pro nákupy a trávení volného času.

Dnes tak centrum, které má skvělou dopravní obslužnost (10 minut od letiště, 20 minut od centra města), obsahuje množství obchodů s módním oblečením a doplňky významných značek. Kromě nakupujících si na své přijdou jak milovníci aktivního pohybu, tak i ti, kteří rádi posedí v dobré společnosti u ještě lepšího jídla a pití. Pro fanoušky filmů je připraveno kino disponující deseti sály a wellness pro návštěvníky centra, kteří přišli relaxovat. Nezapomínáme ani na naše malé příznivce. Dětský koutek Time Out i minihřiště ve food courtu nabízí spoustu zábavy.

Program návštěvníkům oživují nejrůznější akce, které reagují na tradiční svátky, ale mohou překvapit i zcela bez souvislosti s kalendářem. 

Otevření I. fáze: 10. 10. 2002

Otevření II. fáze: 2. 4. 2004

Celková plocha: 75.500 m2

Prodejní plocha: 55.000 m2

 

O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield 

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je předním globálním developerem a provozovatelem nákupních destinací. Její portfolio, jehož hodnota byla k 31. prosinci 2017 oceněna na 62 mld. eur, tvoří z 88 % komerční komplexy, ze 7 % kancelářské prostory a ze 6 % konferenční a kongresové prostory. Skupina vlastní a provozuje 102 nákupních center, z nichž 56 tvoří vlajková centra v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států amerických. Do nákupních center společnosti Unibail-Rodamco-Westfield každoročně zavítá 1,2 mld. návštěvníků. Díky unikátní platformě, kterou skupina Unibail-Rodamco-Westfield poskytuje maloobchodním značkám a pořadatelům eventů, se zákazníkům dostává jedinečných a stále nových zážitků.

Společnost působí ve 13 zemích na dvou kontinentech. Se svým týmem 3 700 profesionálů, historií úspěšných projektů a špičkovým know-how má Unibail-Rodamco-Westfield ideální pozici pro realizaci projektů světové třídy na té nejvyšší úrovni. Skupina se ve svém odvětví může pochlubit množstvím připravovaných developerských projektů v hodnotě 13 mld. eur.

V souladu se svým programem Better Places 2030 společnost Unibail-Rodamco-Westfield vytváří „lepší místa“, která respektují nejvyšší ekologické standardy a zlepšují kvalitu života ve městě.

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je kotována na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW). Sekundárně se její Chess Depositary Interests (CDI) obchodují i v Austrálii. Skupina má rating A od agentur Standard & Poor’s, Moody’s a Fitch Ratings.

Pro více informací navštivte www.urw.com